Müügitingimused

Tingimused kehtivad pehmedpilved.ee müügikeskkondade (E-pood) omaniku ICHY WEB OÜ (Kaupmees), Harju maakond, Saue vald, Kaasiku küla, Indaste 10, 76713, registrikood 14572071, KMKR EE102699076, info@pehmedpilved.ee, ja ostu sooritanud isiku (Ostja) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.


HIND

Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 22%.

Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohale toimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

E-poes müüdavate teenuste hinnad on märgitud vastavate konteinerite juurde ning valuuta on Euro (€), milles maksmine toimub.


TELLIMUSE VORMISTAMINE

Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.

Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.

Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista tellimus“ – Ostja suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.

Tellimus loetakse vormistatuks peale tellimuse tasumist.

Peale tellimuse tasumist saadetakse Ostja e-mailile tellimuse kinnitus.


TASUMINE

Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

Maksmine toimub väljaspool E-poodi turvalise Montonio (Montonio Finance OÜ) maksekeskonna kaudu ning makse sooritamiseks on vaja kasutada pangalinki või sisestada pangakaardi andmed.

Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Ostjale e-posti teel tellimuse kinnitus ja arve.


TOODETE TARNIMINE

Pehmed Pilved E-poe kaudu tellitud kaupade transport üle kogu Eesti kui ka välisriikidesse.

Tooted tarnitakse Ostjale Omniva poolt pakutava kullerteenuse ja Omniva pakiautomaadi või Itella poolt pakutava kullerteenuse ja Itella pakiautomaadi.

Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest Ostja.

Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina samal või hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise Eestis ajad on: 2-4 tööpäeva, välisriikides 4-14 tööpäeva.


TOODETE TAGASTAMINE

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@pehmedpilved.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud tagastusvormiga.

Toote tagastamise postikulud kannab Ostja.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale, originaalpakendis, nii nagu ta algselt oli selle toote saanud. Kui toode tagastatakse “ostust taganemise põhjusel” ning ilma pakendita, tuleb ostjal kanda 20% kauba väärtuses kahju, kuna toodet ei tagastata nii, nagu oli selle saanud ning seetõttu vähendab kauba edasist väärtust.

E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastame tellimisel tasutud postikulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvule.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud E-pood pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Ostja tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Ostja. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Ostja soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

Tellimuse tühistamisel tagastatakse Ostjale tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.


GARANTII

Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.

Toote tagastamise eelduseks on Ostjale väljastatud arve.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Kaupmehe kulul.

Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Ostja poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:
Toode on halvenenud/kahjustunud Ostja süül;
Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

Kui Ostja on ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Ostjal õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga.Tootmisvea olemasolu selgitab välja ekspertiis. Ekspertiisi ei teostata toodetel, mis on määrdunud, pole kasutatud sihtotstarbe päraselt või Ostja poolt hooldamata.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe poole, saates e-kirja aadressile info@pehmedpilved.ee  või helistada telefonil: +372 5555555.

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

E-pood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pehmedpilved.ee või helistada telefonil: +372 5555555

Kui Ostja ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada Tarbijavaidluste komisjoni kodulehel.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Minu ostukorv
Teie ostukorv on tühi.

Paistab, et sa pole teinud valikut veel.